zondag 21 februari 2016

verhuiskadootjes gemaakt.

Dit heb ik vorige week gemaakt.
De wijnflessen label en kaart had ik al een tijdje klaar, toen beddacht ik me dat een stel geetste wijnglazen erbij wel erg leuk zou zijn.......zo gedacht zo gedaan, toen dat klaar was, bedacht ik me dat een bedruikt kussen er nog bij ook wel super leuk zou zijn.
Dus zo is het pakketje onstaan.
De kaart.

Geetste glazen, zelfde tekst als op het dienblad en het kussen.



Dit was het voor vandaag, ga nu snel een LO afmaken en een verjaardagskaartje.

Tot later.
Fijne zondag.

Jacqueline




1 opmerking:

  1. Wat leuk om van jou cadeautjes te krijgen en allemaal zelfgemaakt, Echt super gedaan, je kussentje zo gaaf!!!! En geëtste glazen, hihi, ik moest 3 x lezen en pas toen ik de foto zag dacht ik oh ja natuurlijk. hihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.