donderdag 21 januari 2016

vakantie albumpje klaar .

Hoi hoi

Ooit had ik een geweldig leuk koffertje gemaakt en daarin zou een albumpje komen.......nou het koffertje was zo klaar , voorkant album ook maar toen moest ik het binnenin opleuken en toen was floep de inspiratie weg hiihihi........maar het heeft lang geduurt maar het is afffffffff.
Foto's zijn van onze vakantie in duinrell december 2014.
Album is gesneden met de silhouette het was een store patroontje, album is ongeveer 20 bij 15 denk ik.
De embelisments zoals het naamplaatje, hoekje en roer heb ik met gips gemaakt en daarna bewerkt met zwarte verf en inka gold platina.
Bloemen zijn geponst met handponsjes.

papier is van prima marketing de sea serie.



De pagina is open klapbaar.


Koffertje is precies op maat gemaakt om het album in te leggen'.\


Dit is het koffertje nog een keer, ook alles met de hand gemaakt, van papier, en gips en verf.


Dit was het

Fijne dag







2 opmerkingen:

  1. Ohhhh Jac, wat een prachtig albumpje weer. Mooi je embellies ook! Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb ik met een embossingmal gedaan Jac., ik heb voor je gekeken maar er staat geen merknaam op. Hij is in hetzelfde formaat als de Tim Holtz mallen maar niet van sizzix of T.H. Onbekend merk dus en ik weet echt niet meer waar ik die ooit gekocht heb. Ik heb hem al heel lang, hij is wel heel leuk hè! De steentjes embossingmal is van Stampin'Up!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.