zondag 3 januari 2016

Kerstflessen gemaakt.

Goedemorgen.
Hier nog meer van mijn maaksels wat ik allemaal nog vorig jaar had gemaakt.
Ik heb voor een aantal mensen flessen met lampjes gemaakt.
Op de achterkant van de flessen staat de kerstwens, de rode tekst is in het servies voor mijn serviese collega....sorry er moeten stipjes op de e maar kan dat niet vinden op het toetsenbord wahahaha\

Deze had ik ook nog gemaakt en 1 ervan is mee geweest naar Duinrell vorige week hihihi

Ben momenteel met een heel gaaf shadowboxje bezig en ik denk dat ik die vandaag af krijg dus die volgt in de loop van deze week.

Bedankt voor het kijken weer en tot de volgende keer.\

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.