dinsdag 19 januari 2016

Gefelciteerd kaartje gemaakt.

Dit kaartje heb ik afgelopen weekend gemaakt.
Er was een online sketch challenge op de fb paginga van Noor design, helaas red ik dat meestal niet om mee te doen, dus heb ik het later gemaakt.
Ik heb niet alle punten opgevogld maar heb me wel laten inspireren en er mijn eigen draai aan gegeven.
Papier is uit een paperblok van de kruidvat....kader en vlinderranden en de titel is gesneden met de silhouette.

Roosje is een stansje en heb ik dus zelf gemaakt, de blaadjes zijn ook uitgestanst met de Big shot, alles is geinkt met distress inkt.

Dit was mijn kaartje.

Fijne dag.



2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is het geworden! Leuk ook hoe je buiten de kader van je kaart verder gaat met de vlinders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart is het geworden Jacqueline. Lieve kleurtjes en mooi opgebouwd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.