zondag 17 januari 2016

Beach doosje en albumpje klaar.

Goedemorgen.

Ik heb het pakketje klaar wat ik vorige week had ontvangen van scrap unlimited.
Wat een leuk projectje....heerlijk.

Rug heb ik een foutje mee gemaakt, dat is jammer maar een leer voor de volgende keer, want ik ga zeker nog zo een soort albumpje maken alleen dan bedenk ik alles zelf.

Krijg gewoon zin in het strand bij het zien van deze schelpjes.
De ene kant is een letterbakje en de andere kant is een harmonica albumpje.


In het albumpje ga ik foto;'s van afgelopen december plaatsen toen we een weekje vakntie hebben gehad aan de zee.

Dit was het voor nu.
Heb met veel plezier eraan gewerkt.

Groetjes en een fijne dag

Jacqueline




1 opmerking:

  1. Ik ben er zo helemaal weg van dat ik gelijk het pakket ook heb besteld! Echt super !!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.