maandag 10 januari 2011

Sarah key.

Dit kaartje heb ik afgelopen weekend gemaakt, kreeg vrijdag mijn nieuwe distress inktjes en dit stempeltje binnen dus ben er meteen mee aan de slag gegaan.
Ik vind het kleuren met distress ontzettend leuk zeg.........maar ik moet nog goed blijven oefenen.
Ik heb de bloemen geponst met de retro pons (maat middel volgens mij), blaadjes zijn een Joy stans, randjes zijn een crealies stans.
De swirl heb ik gestipt met perlenpen brons.
Stempel "speciaal voor jou" is van Marianne design.
Papier is Tilda.

Mijn volgende afdrukje is al gekleurd, papier ligt er al bij moet alleen het kaartje nog in elkaar zetten wahaha.
Dit was het weer voor vandaag.
Bedankt voor het kijken en een berichtje vind ik altijd erg leuk.

Groetjes Jacqueline

13 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    Zeer mooi ingekleurd.
    Nog veel creatief plezier

    Peggy * Mollemieke*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje is het geworden zeg en ... leuk he inkleuren met distress inkt.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeilijk ,je hebt heel erg mooi en goed ingekleurd hoor.
    Prachtige kaart jacqueline

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, dat heb je toch echt heel mooi gedaan hoor jacq, en dan ook nog zo'n lastig stempeltje, toppie mop xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je doet het goed hoor, dat inkleuren, mooi! Ook een mooi stempeltje van Sarah Key!
    Op naar de volgende!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje heb je er weer van gemaakt, super hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje! Vind je afdrukje ook onwijs mooi ingekleurd! En wat een gaaf Tilda papier!
    Laat dat volgende kaartje maar komen :-)

    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. via via kwam ik op jou blog & ben gelijk volger geworden!
    wat een prachtige kaartjes maak je zeg!!
    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow wow what a beautiful card, love the soft colours
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vond jouw blog door te surfen en jeempie wat maak jij mooie kaartjes zeg, ik ga je volgen meid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zit te genieten bij je zeg, wat een heerlijk blog.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.