maandag 3 januari 2011

Gefeliciteerd.

Mijn eerste magnolia kaartje gekleurd met Distress inkt.......phoe viel nog niet mee en ik moet nog heel hard oefenen wahahaha.
Papier is action blokje, kantje en kantje langs rondje is ook van de action.
Blaadjes zijn een Joy stans, bloemen zijn een crealies stans, swirl is creatable.
Gefeliciteerd is een pc font.
Alles geinkt met distress inkt, ook het magnoliaatje is gekleurd met distress inkt.
Verder perlenpen gebruikt (silver).
In het loonzakje kan wat geld in voor een verjaardag !
Dit was het voor vandaag.
Bedankt voor het kijken en een berichtje vind ik altijd erg leuk.

Groetjes Jacqueline


7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart is dit Jacqueline!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat je toch al goed af Jacqueline
    Ik vindt het een heel mooi kaartje geworden

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje Jacq, en het is je toch goed gelukt dat inkleuren....... Ik vind het in elk geval mooi,

    liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke gelukt ! Maar blijf maar lekker oefenen...des te meer moois zie ik voorbij komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vindt het toch heel geslaagt hoor zo leuk met dat omslagje erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat van dat loonzakje vind ik een heel leuk idee, mag ik dat eens liften? En kleuren met distres, oefening baart kunst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gave prachtige kaartje meid toppie

    fijne avond gewenst!!!
    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje op mijn blog komt nemen, ik word altijd heel blij van een reactie en lees elke reactie altijd met veel plezier.